Friday, July 4, 2014

WMA

hampir 8 tahun ak mengenalinya..
time tu baru je pas spm and mood nk cari kenalan m'buak2
at the 1st place, aku baek nga adik dea since adik dea tu kawan baik adik aku
camne leh kenal ak dah xingat
we juz chat via ym..time tu ym kira famous ler
zaman friendster segala :p

1st time jmpe dea, area stesen bas KB
dea chubby cket (skg da brubah), putih merah2 (dea spesies xleh kena panas :p)
plus pemalu yang amat..
nk dgr suara dea kt tepon punye ler susah..he2

kteorang chatting smp la aku msk matrik,
dea lak dgn senang hati tolak twrn matrik n ambik diploma 
kalau xsilap, kami dpt tawaran matrik yang samA
rugi2 :D

dok kat matrik busy cket..so msg jrng2 je
aku suka share nga dea bila ak dpt score tinggi
and kalau rase down nk jwp exam..dgn dea jugak la aku mengadu
dea seorang pendengar yang baek..my fav!!
kteorang jmpe bila balik cuti..jarang sgt la
plg best dea sk blanja ak..hahaa
layan jer aku nak bedal pe
n every time jmpe..dea kan bg kad kecik juz to say 'thank you'
sweet ye x?.. together wif origami yang de buat dari duet btol
comey2 jer tp syg aku hilangkn most of them..careless indeed

1st present yang dea kasi..jam meja yang de hiasan bear segala.
tiap kali jmpe, ada jer bende yg dea kasi aku
birthday aku dea xpernah lupa..wish + present cm bnde wajib lak dea bt

dea tahu jer pe aku suka and barang yang dea bg xpernah mengecewakan aku..
nak ckp aku nie materialistik tu xdela..
tp kalau d'pikir kn balik..t'haru kot org bt kiter cmtu

dea jenis pendiam, agak misteri, unik and pemerhati yang baik
kalau jmpe..manusia yg dok ckp byk, aku ler
dea jd tukang dgr je
byk bnde share...family friend segala
aku slesa sembng dgn dea sbb aku yakin dea boleh d'percayai
and the most important thing, i can be myself

masuk uni..da jarang sgt da contact/ jmpe..
bila time cuti contact lbh cket..tu pn xlama la
and again bila aku sedey..dia lAh manusia pertama yAng aku cari 
dea bleh bt aku gelak sakan

masuk thn 3, dea da grad
kami loss contact jap..dea senyap, aku pn join sekaki senyap
and time tu la i meet chipmore..timing cantek btol
bermula la cerita duka lara aku

thn akhir aku blajar, kami jmpe 
cmne leh contact blk aku da lupa..
aku tukar no. baru and cam biasa aku lah yg cari dea
time jmpe tu la dea citer knpa dea hilang kjp
bla bla bla (rahsia)

bila aku da start kijer..
top2 tahu dea da further study
as usual, dea sk bt bnde unexpected
ak happy tuk dea..yes indeed
plg happy kami bt deal..klo dea dpt 3.8 above, aku kan pg sane
and he made it..hu2  until now aku xtunaikan jnji tu lg
adeeh ><

skg nie, dea da abis study da..
klo de rezeki..bleh kerja da

cpt jer masa b'lalu..

since we are 17 y/o until now.. 
dea slu ada untuk aku
time aku sakan patah hati, dea rajen je bg kata2 semangat
even xm'bantu sgt tp aku hargai (at least aku reliase there is someone care bout me)
standard org patah hati, ssh nk trime any +ve words
let time heals that pain
Alhamdulillah aku bkn manusia yg jns t'bawa2 emosi lama2

aku pernah terlebih sk dea once, then we loss contact
aku pernah ignore dea
aku pernah menyampah dgn dea..hu2
aku pernah marah dea
tp WMA dea baik, even dea terasa..dea kan hilang kejap
then dea dtg blk..dea xde nak marah2, tunjuk emo2 dpn aku
dea layan jer karenah aku

................................................................................................................

aku takut nak rapat dgn spe2 da skg..
aku pernah kecewakan org n pernah gk d'kecewakn
both feeling seyes xbez

tp ma aku pesan xslh aku bg peluang pd org
mybe one day, aku ptt hargai dea yg slu ada tuk aku
n hope that day, aku masih blom terlambat
semoga Allah permudahkan..


xoxox



No comments:

Post a Comment