Saturday, August 2, 2014

WMA #4

Orang cakap, dugaan byk selepas bertunang
n yess memang dugaan..
aku kerja nak terase jer ><

blog ni kang lama2 jd tempat aku luahkan perasaan
aku patut tukar identiti blog ni dan tiada siapa yg kan thu kewujudan blog ni
yup i should!

before ini aku seorang yg keras hati cket, agak rational
xpikir pasal org, aku tutp pintu hati aku rapat2
since si dia before nie slu ignore aku..so ak kena la jd kuat
n now bila aku da open, aku jd t'sgt la fragile (kalah kaca!)
T_T

bila da rapat nie, aku mula citer psl diri
aku nie cmne bla bla bla
smpai one point, Aku rasa confirm dea kan bosan
da xsnggup da layan karenah aku (huh sdey!)

i give him this quote

" Never explain urself to anyone
because the person who like u 
doesnt need it, and the person who 
dislike u wont believe it.."

aku saje nk thu pe jwpn dea
skali dea reply "yup, never explain"
hambik ko!
pe aku paham
"ko xyah gedik2 nak cerita pasal diri ko, xde spe nk peduli"
panas2

aku mls nk commnt, terus log out fb
uninstall facebook massenger
tunggu cket masa, aku deactivate fb tu skali
(selalunye kejap jela ni :P)

moralnye: ko xpatut sesuka hati open pintu hati tu
ko nk bukak, ko bukak cket2 je
nanti kalau trase, xdela ko sdey sgt
 cinta tu kn buat ko jd lemah, lembik, xkuat, xbermAya, gedik mngada2

waa baru bertunang nie, kalau kawen cmne??
seyes takut

mkin aku cntact, makin aku nk bercerita
last2 aku yg makan hati
T_T

xmustahil, dea yg sebelum nie sgt rajen melayan ak,
akn ignore aku gk (kan?)
yeahh possibility tu ada
waa sdey *crying
tp hopefully dea tetap setia melayan aku :D

aku tujukan lagu ini untuk WMA

**seyes tipula kalau aku cakap aku da xsayang tunang sendiri
ingat prasaan nie cam lampu ke, bleh men tutup buka sesuka hati
ak syg dea kot, cuma skg nie tgh mood "merajuk"
haha ngada!




 #Dirly- sampai ke ujung dunia



till meet again..xoxo

p/s: doakan mereka diGaza

No comments:

Post a Comment