Thursday, August 28, 2014

WMA #6

Aku bahagia
cehhh blom ape2 da bg statement 'gaya ko sorang yg tgh bahagia' :P

Sebelum nie, aku ada niat nk stop blogging..da malas da
tp WMA did something yang m'halang aku dari musnahkan blog ni
He put 'Miss Xperfect' in acknowledgement in his thesis
terharu kottt...melted siap!
aku delete semua post yg lama2
dan aku bukak page baru..aku plan nk teruskn blog ni tuk WMA dan insyaAllah anak2 kami nanti (ceeewahh)
pikir panjang da..semoga Allah permudahkan
so klau xmahu ambik tahu..jgn baca okeys?

moment selepas tunang..
dugaan banyakkkkk...ase nak jer kawen cepat..ha2
WMA tersangat la sweeettt
the more i know bout him..the more i LoVE him ><
kalau ada problem..insan yg selalu mengalah, for sure WMA
Aku yang buat salah, WMA yg say 'sorry' :P

WMA t'sangat menjaga hati limpa jantung & perasaan aku,
bende yang buat aku sakit hati, kecewA, sdey..dea kan jauhkan
kalau aku mention nak pe2, dea kan cuba tunaikan (aku xpernah paksa ok)
sgt care pasal aku dan protective
tegur aku dgn cara yg sgt polite bila aku buat salah
seng citer..WMA tersangatttt la m'hargai aku nie sebagai 'wife to be'

aku????
terharu gler plus bersyukur sgt..
Allah bukak kan hati aku untuk dea dan Allah tabahkan hatinye untuk terus b'harap

pe yang mampu aku buat sekarang nie..
Doa doa doa dan doa
hanya Allah je yang boleh merealisasikan impian kami berdua
M'halal kan hubungan ini, terus tabahkan hati dan kuatkan iman 


pesanan untuk perempuan lain:
kalau ada laki yang betol2 syg ko + jaga solat + baik akhlaknya + bersungguh2 nak jadikan ko sbgai isteri..
Terima dea and b'doa supaya Allah bukak kan hati
insyaAllah ko kan rase tenang, bahagia, xserabut kepala :p

pesanan untuk diri sendiri:
Terus menjaga hubungan ini dgn baik 
Tabahkan hati


ok la till meet again..xoxo




**Doakan semoga urusan perkahwinan kami d'permudahkan dan teruskan berdoa untuk mereka d'Gaza. Semoga kemenangan mereka baru2 ini memberi semangat untuk mereka terus m'p'tahankan agama dan tanah air.


No comments:

Post a Comment